Klantenservice

Waarmee kunnen wij u helpen? Wanneer u hulp nodig heeft staan wij voor u klaar. 
Om direct antwoord te krijgen op uw vraag kunt u direct klikken op één van de onderstaande links. Mocht dat niet helpen, neem dan rechtstreeks contact met ons op. Dat kan op verschillende manieren. 

Neem contact met een van onze adviseurs via 038 850 1317 (niet bereikbaar op maandag en vrijdag) of stuur een mail naar verkoop@verwarmingswinkel.nl

 

Vragen

(klik op de vragen om de antwoorden te lezen)

Als ik een bestelling heb geplaatst, hoe gaat het dan met levering en betaling?

Wanneer u een bestelling bij ons doet dan komt u uiteindelijk via de winkelwagen in onze kassa. Hier vult u uw gegevens verder in en daarna kunt u kiezen hoe u wenst te betalen. Dit kan via iDeal of overschrijving.
Hoe is de service en garantie geregeld bij verwarmingswinkel?

Op alle artikelen heeft u garantie zoals u die bij elke leverancier krijgt. Als u aanspraak wilt maken op deze garantie dan dient u Verwarmingwinkel.nl een email te sturen met uw klacht. In overleg met Verwarmingswinkel.nl wordt besloten of de klacht daadwerkelijk binnen de garantievoorwaarden valt.
Mag ik alle artikelen zelf plaatsen?

Wij adviseren altijd om artikelen te laten plaatsen door iemand met kennis van zaken. Wij zijn altijd bereid om ter plaatse of op afstand, via email of telefoon, u te adviseren. Hierdoor bent u verzekerd van een juiste en veilige installatie.