Veelgestelde vragen

Verwarmingswinkel wordt verzorgd door een aantal mensen die een jarenlange ervaring hebben in de installatietechniek.

Hieronder hebben wij een opsomming gemaakt van de meeste gestelde vragen.

Inclusief BTW => Jazeker, al onze prijzen zijn inclusief BTW.

Inclusief bezorgkosten => Jazeker, mocht dit anders zijn dan nemen wij contact met u op. U heeft dan alle recht om uw bestelling te annuleren.

Wat is de levertijd => Al onze artikelen liggen standaard op voorraad. Dit betekent dat er de volgende dag al geleverd kan worden. De gewenste afleverdag kunt u aangeven in de kassa.

Op welk tijdstip wordt er geleverd => Dit kunnen we helaas niet zeggen. Een transportbedrijf levert de artikelen voor ons af, dit kan 8.00 uur ’s-Ochtends zijn maar ook 16.00 uur ’s-Middags.

Krijg ik een factuur => Ja, deze wordt in een email naar u verzonden nadat u de bestelling heeft afgerond.

Zit er garantie op de artikelen = > Natuurlijk. Als uw artikelen, anders dan door uw toedoen, maar door bijvoorbeeld fabricagefouten, defecten etc. kapot gaan. Dan moet u dat BIJ ONS melden. Liefst met een foto van het mankement. Wij zorgen dan dat het artikel gerepareerd of omgeruild wordt. Dit is afhankelijk van de procedure van de fabrikant. De afhandeling werkt dus per artikel verschillend.

Wordt er onder rembours geleverd => Nee, de chauffeurs die de bestelling bij u thuis afleveren zijn van een transportbedrijf en nemen geen geld aan.

Kan ik zelf afhalen => Nee, er wordt alleen afgeleverd bij u aan huis of op een vervangend adres waar u aanwezig kunt zijn. Er worden geen bezorgkosten gerekend.

Mag ik een afwijkend adres opgeven want daar ben ik wel => Ja, werkadressen worden vaak doorgegeven. In de kassa van onze webwinkel kunt u dit aangeven.

Waarom staat er geen adres op onze website => Omdat Verwarmingswinkel de bestellingen rechtstreeks door onze leverancier bij u thuis af laat leveren. Hierdoor hebben we zelf geen voorraad.

Ik wil graag het artikel bekijken is dat mogelijk => Nee, dat is bij ons helaas niet mogelijk.

Kan er in België geleverd worden => Dat is wel mogelijk, maar als u een afleveradres in Nederland heeft dan heeft dat onze voorkeur.

Is uw vraag nog niet beantwoord dan kunt u met ons in contact komen op onderstaande manieren.

Vragen over bestellingen en opdrachten

Email: verkoop@verwarmingswinkel.nl

Tel. 06 - 833 667 67

Klik hier voor onze algemene voorwaarden en garantiebepalingen.